Marianne en Wim

Door Sercool mijn eerste airco geplaatst en wij zijn zeer tevreden. De airco met goede materialen en vakkundig geplaatst. Ook werdt er goed op gelet of er leidingen in muur zaten. Na montage hebben we een uitgebreide en goede uitleg gekregen.

Marianne en Wim